Lectura na Area

 

Moitas grazas por este fermoso marcapáxinas, Enri… E mais polos outros.

Non se me ocorre outro título, pero é tan bonito que, aínda que fose sen título, daría igual.

Tampouco pretendo fazer un puzle, pero… poder podería ser. Toda esa area é súa e ademais , concentrada como está na lectura élle igual.

Non sabedes que diferente é o ceo que se ve agora mesmo desde a miña ventá do que aparece aquí.

Dobremente agradecida por traer o verán a este blog.

 

 

10 opiniones en “Lectura na Area”

  1. ¿ No se habrá despistado un poco la niña al elegir ese lugar para leer o ver algo en ese libro y , para más inri, tan ricamente vestida ?. ¡Con lo bonito que se ve el cielo- lo que significa que debe hacer un día espléndido- y con lo bien que se anda descalzo por la arena !. El mps es bonito, pero ahí pega hacer cualquier cosa, menos leer.
    Un abrazo

    Me gusta

  2. Teniendo en cuenta el frío que hace, no me extraña que pienses así, pero yo puedo leer en cualquier sitio, aunque de pie, poco tiempo.
    A mi me parece algo alegórico, artístico y puede estar mirando imágenes que se verán de un modo distinto en ese entorno… No estoy muy inspirada, pero me encanta.
    Un abrazo.
    Luisa

    Me gusta

  3. O marcador é lindo (tanto o verso como o reverso) mas ler de pé, segurando assim o livro, só para uma foto ou ilustração. 🙂 Não gosto de ler em pé.
    Abraço,
    Manuela

    Me gusta

  4. Luisa, alégrame que che gustara. Sí que forma puzle, de feito eu tíñao formando un, pero non son un gran entusiasta dos puzles anverso-reverso, a non ser que formen unha imaxe espectacular. E pensei que che gostaría, lembrando nos marcas do 23…
    Un bico

    Me gusta

    1. Sempre lembras todos os detalles e eu agradézoo moito, aínda que logo a nivel » material» non teña unha compensación… Algún día.
      Encántame, pero xa non aspirei a que saísen pegadiños, pois , como é sabido, son un desastre, pero lucir, loce.
      Graciñas por todo.
      Un bico e bo día.
      Luisa

      Me gusta

Deja un comentario