De Lugo… Moi especiais

Dedicada a Serafín… Ex- alumno, unha das mellores persoas que coñezo e amigo… que me visita no instituto e falamos un pouco ( mea culpa) e veu con estes marcapáxinas, que agradezo, pero máis aínda que se acorde dunha vella profesora.

Moita sorte en todo, Sera!

IMG_20170519_0001IMG_20170519_0002IMG_20170519_0004

IMG_20170519_0003

25 comentarios en “De Lugo… Moi especiais”

    1. Eu non sei se contribuín algo, pero os intereses e as gañas de facer cousas, son mérito teu. Lembro con moito agarimo esa época e a amizade que quedou, porque pode pasar o tempo que pase, que nunca nos quedamos sen palabras cando nos vemos ( ao contrario, sempre quedan cousas que dicir) e iso para min vale máis que calquera cousa.
      A colección medra pouco a pouco, pero sempre hai amigos que se acordan, je, je…

      Un abrazo

      Me gusta

      1. A verdade é que era unha época moi diferente, pero non por eso menos interesante.
        O que vale é a lembranza que temos sorte de tela vivido, e que as boas amizades perduran no tempo.

        Me gusta

  1. Estoy encantada. Orgullosa…Bueno, quiero pensar que se hace lo que se puede, pero las personas como este alumno, te levantan la moral, aunque después de tanto tiempo te hacen pensar si habrás sido buena con ellos , si podrías haberlo hecho mejor…No sé si me mereceré tanta amabilidad, pero la agradezco, al igual que tus palabras.
    Un abrazo

    Me gusta

    1. Teño que decir que sempre nos trataches ben a min e os meus compañeiros, con moita paciencia e sempre que sae a conversa lembramos que as tuas clases eran diferentes e iso é a verdade aquí e en Roma, iso que faciamos algunha trastada…jejejje

      Me gusta

  2. No sé por qué pero por lo que leo me dá que has inculcado buenos conocimientos y valores a tus alumnos; me recuerda a alguien muy cercano a mí……
    ¿los marcas? Interesantes, aunque en este caso son la punta del iceberg de todo lo que has sembrado en tus alumnos.
    Un abrazo.
    Javier

    Me gusta

    1. Muchas gracias, Javier…Sobre todo por esta comparación que sé que para ti significa mucho.
      Me gustaría pensar que sí y les digo siempre que se acuerden del maestro de ” La lengua de las mariposas” , que se puede aprender sin sufrir…Gramática puede aprenderse en cualquier momento, pero respeto, comprensión…es fundamental.
      Gracias de nuevo y que paséis un feliz día.

      Abrazos

      Me gusta

  3. Que los alumnos se acuerden de sus profesores/as al cabo de los años,es buena señal. Por algo será, como dijo el portugués ( una expresión que se suele decir por aquí ).
    Un abrazo

    Me gusta

  4. Al cabo de muuuuuuuuuuuuchos años.
    Por los comentarios parece que todo era muy fácil, pero lo hemos hablado y, la verdad, es que les reñía un montón, pero, por lo que sea, no les debió de sentar muy mal.
    Ese dicho también lo utilizamos por aquí.
    Gracias, Manuel.
    Un abrazo

    Me gusta

  5. ¡Ay, Marisa! Yo estos marcapáginas no los ponía ponía en los álbumes de los marcapáginas (o en el lugar en donde los guardes), sino en la cajita de los recuerdos del alumnado, que muchas veces ni ocupan lugar físico. Alumnado como Serafín hacen recordar que, probablemente, algunos lo deben de hacer bien.

    Apertas.

    Me gusta

  6. ¡Ufff! 1º no firmo; 2º lo aclaro; 3º no se publica; 3º lo vuelvo a aclarar; 4º salen mis tres comentarios; 5º parezco tonta….jajajja…No sigo….

    Me gusta

    1. Ola, ola!
      1º graciñas; 2º máis gracias e 3º, case sempre sei que é teu o comentario, aínda que algunha vez teña metido a pata e confundirme.
      Aínda que non estiveran en caixa especial, é o mesmo, porque como di Javier, o importante son outras cousas…Máxime cando hai 30 anos que estivo no instituto, pero é especial, porque nos seguimos encontrando e falando coma se nos vísemos o día anterior. O mérito é todo del, que nunca se distanciou e creo que , a pesar de todo o que lles reñía ( Fun a titora un curso) non o viron como algo negativo.
      Penso que tod@s facemos o que podemos ( ou máis) ben o sabes ti,precisamente ti ou sobre todo ti, pero aínda que nos neguemos a velo, as cousas cambian…
      Boa tarde!

      Me gusta

      1. Marisa, porque para min sempre serás “Marisa” a de “Galego”. Déchesnos clases que non están nos libros, ensináchesnos moito de galego e a súa literatura, pero tamén nos ensinaches a pensar por nós mesmos, e sobre todo a pensar con liberdade, cousa que polo menos no meu caso, agradezo humildemente. Unha aperta e grazas a todos polos vosos amables comentarios. A “profe” meréceo.

        Me gusta

  7. Acabo de ler todos este comentarios e a verdade é que esto é o que fai que despois de tantos esforzos penses que paga a pena, non? A lembranza agarimosa é a mellor paga.
    Un bico

    Me gusta

    1. Ola Enri.
      Graciñas polo comentario.
      Eu creo que, dunha maneira ou doutra paga a pena…Cousa distinta é non recoñecer que, ás veces, non chegues cansa e coa sensación de non ter feito o que pensabas que ías facer, pero pasado o tempo, hai que poñerse positivos e coidar que ” traballa que algo queda”.
      Un bico

      Me gusta

Responder

